4 תשובות
למה מה הסיבה פחות או יותר
שואל השאלה:
עברתי תפקיד והורידו אותי לגדוד ואני סןבלת ברמות בחיים לא הייתי ככה הציעו לי אפילו פטור ואני לא רציתי אבל אני חופרת על יומיות ותש 4 וזה יקח מלא זמן כנראה וכל יום שעובר מרגיש לי כמו נצח שם אני באמת לא מסוגלת עוד
עברתי תפקיד והורידו אותי לגדוד ואני סןבלת ברמות בחיים לא הייתי ככה הציעו לי אפילו פטור ואני לא רציתי אבל אני חופרת על יומיות ותש 4 וזה יקח מלא זמן כנראה וכל יום שעובר מרגיש לי כמו נצח שם אני באמת לא מסוגלת עוד
אנונימית
תגידי להם שאת לא מרגישה טוב ותשני טוב איזה יומים ותאספי כוח לשרוד עוד קצת חיים שלי אין לי מה להגיד לך
וואי אחותי תקשיבי, אני ממש מבינה אותך.
גם אני בתור חיילת סבלתי כל רגע בשירות שלי, ושנאתי שנאת מוות ימי ראשון, תמיד שהיה מגיע יום ראשון, הייתי בוכה בכי מרורים.
הייתי קמה בלי חשק, נוסעת בלי חשק, שונאת את התורים הענקיים האלה בבאר שבע שצריך להלחם על מקום באוטובוס כי צריך להגיע בזמן, כי אז מעלים על זה פאקינג משפט.
לשמחתי זה מאחוריי כבר, אבל נשארתי עדיין עם טראומה וצלקות מהמערכת הזאת
אם את רוצה לדבר, או לשאול שאלות ממש מוזמנת לפנות אליי.
גם אני בתור חיילת סבלתי כל רגע בשירות שלי, ושנאתי שנאת מוות ימי ראשון, תמיד שהיה מגיע יום ראשון, הייתי בוכה בכי מרורים.
הייתי קמה בלי חשק, נוסעת בלי חשק, שונאת את התורים הענקיים האלה בבאר שבע שצריך להלחם על מקום באוטובוס כי צריך להגיע בזמן, כי אז מעלים על זה פאקינג משפט.
לשמחתי זה מאחוריי כבר, אבל נשארתי עדיין עם טראומה וצלקות מהמערכת הזאת
אם את רוצה לדבר, או לשאול שאלות ממש מוזמנת לפנות אליי.
באותו הנושא: