התחברות
הרשמה
הגיוני לא ללכת לאימון בגלל זרימה חזקה של מחזור?
אין כאבים אבל יש קצת חולשה וזרימה די חזקה
1 בינואר 2023, 16:12
כאבי מחזור
מחזור
רפואה נשית
3 תשובות
לגמריי הגיוני
ב
ביסלי ובמבה
כן
אנונימית
הגיוני בהחלט
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
באותו הנושא:
זה הגיוני ללכת לישון עם חיוך בגלל שאני מתכתב עם איזה ילדה בסטיפס?
זה נראה לכם הגיוני שאני לא רוצה ללכת לים ולברכה רק בגלל שאני שעיר?
זה הגיוני לא ללכת לביתספר בגלל גשם?
הגיוני לפחד ללכת לסנטר בגלל שיש שם ילדי סנטר?
זה הגיוני (ובכלל חוקי) שאמא שלי לא נותנת לי ללכת לאבא שלי בגלל הקורונה?
ללכת לאימון בערב או ללכת לאימון בצהריים ?
זה נראלכם הגיוני שהמנהלת בעבודה שלי פיטרה אותי ואמרה לי ללכת בגלל שאני מחבבת מישהו בעבודה ?
הגיוני שאני מפחדת ללכת לאבחון בגלל שאני מפחדת שבכלל אין לי כלום ואני "מגזימה"
זה הגיוני ללכת למיון בגלל מחזור?
הגיוני שבגלל אימוני חדכ אני לאיורד במשקל בגלל שאני מעלה בשריר?
נראה לכם הגיוני לפחד ללכת לעבודה בגלל הפיגוע?