11 תשובות
שואל השאלה:
^^אבל אני לא רוצהה
^^אבל אני לא רוצהה
אנונימית
תגווני קצת ואז תחזרי אליה כדי לשמור על איזון
כנ"ל
תנסי לשמוע שירים באותו הסגנון אבל כאלה שמרימים אותך, ולא מדכאים
תנסי לשמוע שירים באותו הסגנון אבל כאלה שמרימים אותך, ולא מדכאים
כנל
כאילו זה כיף ומרגיע כזה שירים עצובים אבל אז אני עצובה גם אם לא באלי וסתם הורס לי כזה
זה די משונה לשמוע שזה גורם לך להיכנס יותר עמוק לדיכאון, אצלי זה שונה ונותן לי כוח להמשיך לחיות. אני מוצא את זה מרגיע, כאילו מישהו אחר חווה איתי את הקשיים ומדבר אליי.
זו תמיכה מאוד גדולה בשבילי, אני חושב שזה מציל אותי כל יום מחדש ונותן לי מוטיבציה להמשיך להילחם.
זו תמיכה מאוד גדולה בשבילי, אני חושב שזה מציל אותי כל יום מחדש ונותן לי מוטיבציה להמשיך להילחם.
אז אל תשמעי שירים דכאוניים
נודרת גם אני
תחליפי טעם
אהבתי
שואל השאלה:
מה אתה שומע?^^
מה אתה שומע?^^
אנונימית
באותו הנושא: