19 תשובות
מחשבים
במחשבים ולא במחברות ודברים פרימיטיבים בסגנון
כאילו חאלס מה אנחנו בשנות ה-60
כאילו חאלס מה אנחנו בשנות ה-60
שואל השאלה:
מסכימה עם רובכם, אבל הכוונה שלי היא מבחינת מבנה בתי הספר, הקשר לממשלה, הערכים שהוא משתית וכו'
מסכימה עם רובכם, אבל הכוונה שלי היא מבחינת מבנה בתי הספר, הקשר לממשלה, הערכים שהוא משתית וכו'
צריך להשתמש בשיטת השוברים
לקחת את תקציב משרד החינוך ולחלק במספר התלמידים
זה יהיה הכסף שיקבל כל תלמיד כדי לממן את ההוצאות החינוכיות שלו, הכסף מועבר למנהל בית הספר שיצטרך לשכנע את התלמיד ללמוד דווקא שם
ולא יהיה משרד חינוך יהיה רק פקיד במשרד האוצר שמחלק את הכסף
לקחת את תקציב משרד החינוך ולחלק במספר התלמידים
זה יהיה הכסף שיקבל כל תלמיד כדי לממן את ההוצאות החינוכיות שלו, הכסף מועבר למנהל בית הספר שיצטרך לשכנע את התלמיד ללמוד דווקא שם
ולא יהיה משרד חינוך יהיה רק פקיד במשרד האוצר שמחלק את הכסף
לעודד תלמידים לפתח יותר את היצירתיות או לממש את הפונטנציאל של יכולות מסוימות בהם.
לבטל כל מיני מקצועות לא ממש חשובים,
כמו ספרות. להוריד הרבה מהחומר של מתמטיקה, ועוד בשביל שיהיה עוד שיעורים והרבה חומר במקצועות בהתאם לכל תלמיד. נניח ואני אוהב פסיכולוגיה, יעשו לי ולעוד אוהבי פסיכולוגיה שיעורים ויתמקדו בלתת יותר חומר בזה מאשר מתמטיקה
לבטל כל מיני מקצועות לא ממש חשובים,
כמו ספרות. להוריד הרבה מהחומר של מתמטיקה, ועוד בשביל שיהיה עוד שיעורים והרבה חומר במקצועות בהתאם לכל תלמיד. נניח ואני אוהב פסיכולוגיה, יעשו לי ולעוד אוהבי פסיכולוגיה שיעורים ויתמקדו בלתת יותר חומר בזה מאשר מתמטיקה
לאמץ את שיטת השוברים. חינוך ילדי ישראל לא צריך להיות בידי הפוליטיקאים, אלא גוף נפרד.
שיטת השוברים כמו שהייל דוד אמר (וגם סיפר לי על כך)
לדעתי לא צריך מחשבים, כן זה עוזר מאוד אבל למה כל היום להיות תקועים במסך? אתם אחרי בית ספר רוב היום שלכם בטלפון..
לדעתי צריך ללמד בצורה יותר מעניינת אבל אני לא יודעת לשים את האצבע דלי על איך בדיוק.
לדעתי צריך ללמד בצורה יותר מעניינת אבל אני לא יודעת לשים את האצבע דלי על איך בדיוק.
ממש לא לבטל ספרות. דווקא ספרות אתם רוצים לבטל?
צריך לשנות את אופן הלימוד של המקצוע, לבטל לא.
להוסיף גם שיעור אמנות, אבל לא עכשיו קחו שיעור חופשי ציירו שעתיים ביי
אלא שזה באמת יהיה משהו שדורש קצת מחשבה ויצרתיות
ועוד משהו אם כבר באותו נושא- לשלב בין מקצועות
צריך לשנות את אופן הלימוד של המקצוע, לבטל לא.
להוסיף גם שיעור אמנות, אבל לא עכשיו קחו שיעור חופשי ציירו שעתיים ביי
אלא שזה באמת יהיה משהו שדורש קצת מחשבה ויצרתיות
ועוד משהו אם כבר באותו נושא- לשלב בין מקצועות
שואל השאלה:
^^כי אנחנו רוצים שילדים יהיו קשורים לעולם. אנחנו רוצים להיות בדבר הבא. ללמד דרך מחשבים זה הדבר המינימלי שאפשר לעשות כדי לעודד אותם לאי-פרימיטיביוץ
^^כי אנחנו רוצים שילדים יהיו קשורים לעולם. אנחנו רוצים להיות בדבר הבא. ללמד דרך מחשבים זה הדבר המינימלי שאפשר לעשות כדי לעודד אותם לאי-פרימיטיביוץ
על מה מינוס?
ספרות זה מקצוע חשוב בעיניי, גם אמנות.
הבעיה היחידה שמלמדים בצורה לא נכונה.
ספרות זה מקצוע חשוב בעיניי, גם אמנות.
הבעיה היחידה שמלמדים בצורה לא נכונה.
שיפסיקו לתת עבודות בקבוצות חלאס. אין לי חברים איך הם מצפים ממני לעשות את זה וגם קשה לי לעבוד עם אנשים בקבוצה
שיניחו לי בשקט אני לא מסתדרת עם אף אחד בכיתה שלי ואין לי לאן לברוח
שיניחו לי בשקט אני לא מסתדרת עם אף אחד בכיתה שלי ואין לי לאן לברוח
אנונימית
שיפסיקו לדרוש שכמעט כל עבודה תהיה עם מצגת מול הכיתה
הציון יורד רק על זה שאני נלחצת ולעשות את זה מלא פעמים לא עוזר!!
הציון יורד רק על זה שאני נלחצת ולעשות את זה מלא פעמים לא עוזר!!
אנונימית
שואל השאלה:
^^למה?!
זה מצוין! זה מאמן אותנו בדבר ממש חשוב - יכולת הדיבור, ההצגה וההסברה שלנו, וגם תורם להעלאת ביטחון עצמי.
אם זה היה תלוי בי הייתי עושה את כל העבודות כאלה.
^^למה?!
זה מצוין! זה מאמן אותנו בדבר ממש חשוב - יכולת הדיבור, ההצגה וההסברה שלנו, וגם תורם להעלאת ביטחון עצמי.
אם זה היה תלוי בי הייתי עושה את כל העבודות כאלה.
מדי פעם זה בסדר, אבל זה שכל שיעור מכריחים אותך להציג זה נורא בעיניי, זה שמישהו מתקשה לעמוד מול קהל ולדבר לא אומר שהוא לא מבין את החומר ולא יודע
זה גם לא מוכיח משהו על בטחון עצמי לדעתי; אני יודעת שגם כשהיה לי בטחון התבלבלתי ובכלל, יש הרבה דברים שמשפיעים בנושא הזה של הצגה טובה.
זה גם לא מוכיח משהו על בטחון עצמי לדעתי; אני יודעת שגם כשהיה לי בטחון התבלבלתי ובכלל, יש הרבה דברים שמשפיעים בנושא הזה של הצגה טובה.
אנונימית
בחינוך? קפיטליזם לדעתי
שואל השאלה:
^^זו בדיוק המטרה; לאמן אותך
^^זו בדיוק המטרה; לאמן אותך
אבל זה לא עובד וזה לא עוזר וזה סתם מלחיץ ומעצבן אז שיפסיקו עם זה
להכריח מישהו לעמוד מול הכיתה לא יעזור לו להשתפר.
עכשיו אם היו נותנים משימה ואומרים שאפשר נגיד להגיש את המצגת למורה אבל מי שמציג בכיתה מקבל בונוס, זה כבר היה יותר טוב מאשר להכריח את כולם
להכריח מישהו לעמוד מול הכיתה לא יעזור לו להשתפר.
עכשיו אם היו נותנים משימה ואומרים שאפשר נגיד להגיש את המצגת למורה אבל מי שמציג בכיתה מקבל בונוס, זה כבר היה יותר טוב מאשר להכריח את כולם
אנונימית
שילדים יהנו ממה שהם לומדים ולא יסבלו ולא לגרום להם סתם לבעיות בבריאות כמו לרוב הילדים