7 תשובות
בתור שר הוא לא יכול לעלות להר הבית, זה להתסיס את האזור סתם
נגד,כי זה סתם יבעיר את השטח,אם יתחיל משהו חס וחלילה,הכל באשמתו
אדם לא אחראי
(אני ממשפחה של ימניים 4 דורות אחורה סתמו,פשוט הרעיון שלו לעלות לשם נראה לי טיפשי)
אנונימית
נכד הוא קיצוני
בכללי רוב הרבנים אוסרים מבחינה הלכתית עליה להר הבית
הרב של בן גביר מתיר אז לדעתי זה בסדר שהוא עלה
הוא לא צריך להתקפל בגלל איומים
אם נראה שאנחנו לא מפחדים האויב יתקפל
נגד כי אסור הלכתית לעלות לשם
אבל זה השטח שלנו חד משמעית, אם היה מותר אני גם הייתי עולה לשם
אנונימי
אני נגד הקיום של בן גביר
אני בעד, כי המקום שלנו