6 תשובות
במוביט
שואל השאלה:
איך אבל?
איך אבל?
שואל השאלה:
אף פעם לא עשיתי את זה
אף פעם לא עשיתי את זה
נכנס למסלול שאתה רוצה ולוחץ על הלחצן של הלשלם או משהו כזה
אתה נכנס לשלם באפלקציה ואז אמור לסרוק ברקוד לבחור תחנה וזהו
תשלום בתחבורה הציבורית:
אסביר לך את התשלום באפליקציות התחבורה הציבורית. ניתן להשתמש באפליקציות הבאות:
- הופאון רב פס (אפליקציית מספר 1!)
- מוביט
- אפליקציית סלו (לשעבר סלו פארק)
- אפליקציית פנגו
תחילה, לפני כל נסיעה יש להרשם לאפליקציה ולהזין כרטיס אשראי. האפליקציה מחייבת את כרטיס האשראי בסוף היום ב-24 לחודש. האפליקציה מחשבת בסוף החודש (24 לחודש) את המחיר הזול ביותר על לתקרת החופשי יומי/החודשי.
למידע נוסף בתקרת החופשי יומי/חודשי - תוכלו לפנות אליי ולשירות הלקוחות של החברה.
נוער, נכה, סטודנט, עיוור, חבר כנסת, זכאי ביטוח לאומי, אזרח ותיק, מעל גיל 75 הנכם זכאים להנחות.
למידע נוסף על ההנחות - קישור בפרטי.
איך משלמים באוטובוס ובמטרונית חיפה?
בכל עליה לאוטובוס פותחים את מסך התשלום באפליקציית רב-פס וסורקים את קוד ה-qr המופיע על גבי מדבקות שאותן תוכלו למצוא בסמוך לדלתות הכניסה והיציאה מהאוטובוס. בקווים עירוניים ניתן לסרוק גם את קוד ה-qr המופיע על המסך של מכשירי התיקוף.
לאחר סריקת ה-qr האפליקציה תבקש ממך לבחור את הקו ותחנת הירידה, כדי לקבוע את מחיר הנסיעה.
יש לבחור את תחנת היעד בקו הנוכחי גם אם בכוונתך להחליף קו כדי להמשיך ליעדך הסופי. לאחר מכן יש לאשר את פרטי הנסיעה כדי ליצור כרטיס נסיעה.
אמצעי פנייה לחברות:
רב פס וסלו - טלפון: 077-531-6747
וואטסאפ רב פס: 050-808-7073
אמייל רב פס: [email protected]
מוביט ופנגו - *5090 שלוחה 2 או
073-208-8931, או בטופס פנייה באתר מוביט.
להמחשת תיקוף באוטובוס -
https://did.li/fsirl
אסביר לך את התשלום באפליקציות התחבורה הציבורית. ניתן להשתמש באפליקציות הבאות:
- הופאון רב פס (אפליקציית מספר 1!)
- מוביט
- אפליקציית סלו (לשעבר סלו פארק)
- אפליקציית פנגו
תחילה, לפני כל נסיעה יש להרשם לאפליקציה ולהזין כרטיס אשראי. האפליקציה מחייבת את כרטיס האשראי בסוף היום ב-24 לחודש. האפליקציה מחשבת בסוף החודש (24 לחודש) את המחיר הזול ביותר על לתקרת החופשי יומי/החודשי.
למידע נוסף בתקרת החופשי יומי/חודשי - תוכלו לפנות אליי ולשירות הלקוחות של החברה.
נוער, נכה, סטודנט, עיוור, חבר כנסת, זכאי ביטוח לאומי, אזרח ותיק, מעל גיל 75 הנכם זכאים להנחות.
למידע נוסף על ההנחות - קישור בפרטי.
איך משלמים באוטובוס ובמטרונית חיפה?
בכל עליה לאוטובוס פותחים את מסך התשלום באפליקציית רב-פס וסורקים את קוד ה-qr המופיע על גבי מדבקות שאותן תוכלו למצוא בסמוך לדלתות הכניסה והיציאה מהאוטובוס. בקווים עירוניים ניתן לסרוק גם את קוד ה-qr המופיע על המסך של מכשירי התיקוף.
לאחר סריקת ה-qr האפליקציה תבקש ממך לבחור את הקו ותחנת הירידה, כדי לקבוע את מחיר הנסיעה.
יש לבחור את תחנת היעד בקו הנוכחי גם אם בכוונתך להחליף קו כדי להמשיך ליעדך הסופי. לאחר מכן יש לאשר את פרטי הנסיעה כדי ליצור כרטיס נסיעה.
אמצעי פנייה לחברות:
רב פס וסלו - טלפון: 077-531-6747
וואטסאפ רב פס: 050-808-7073
אמייל רב פס: [email protected]
מוביט ופנגו - *5090 שלוחה 2 או
073-208-8931, או בטופס פנייה באתר מוביט.
להמחשת תיקוף באוטובוס -
https://did.li/fsirl
באותו הנושא: