9 תשובות
אם את נכשלת בבגרות זה מוריד לך מהציון הסופי
אם את נכשלת ואז עושה עוד מועד ומקבלת ציון גבוה יותר, אז הציון הסופי יעלה כי כרגע הציון של הבגרות נקבע עפי הציו ןהכי גבוה מכל המועדים
^
אם זה יפגע לה במגן לט יקרה כלום כי המגן חוסם מכות
אנונימי
לה
אנונימי
אבל מגן אמור לחסום מכות אם תקחי חרב ותרביצי למישהו שיש לו מגן עם החרב לא יקרה לא כלום
אנונימי
אם את באינטרני (בית ספר רגיל) הציון הגבוה יותר הוא זה שנלקח.
אם את באקסטרני (אחרי
אנונימי
המשך- אחרי תיכון, הציון האחרון שקיבלת הוא זה שנלקח
אנונימי
שואל השאלה:
אז זה בסדר לגשת ואולי לא לעבור או לקבל ציון עבר ולעשות מעוד קיץ?
אנונימית
שואל השאלה:
ואו אמא לא הבנתי כלום זה ירד לי או לא יקרה כולם מגן וזה הכל טוב הצורה של אנגלית תעזור לי הקטע שהרכזת לא רוצה שאני יגש ואני כן רוצנ
אנונימית