6 תשובות
יצא ב10 בבוקר בישראל ככה זה לכל הסדרות בנטפליקס
כי זה בארץ אחרת ככה פה השעון אחרת
הרגע התחלף ל00... חכי קצת
חוץ מזה בחו"ל עדיין אחר הצהריים..
חוץ מזה בחו"ל עדיין אחר הצהריים..
החמישי לינואר התחיל לפני 5 דקות...
זה לוקח קצת זמן
זה לוקח קצת זמן
יצא ב10 בבוקר נראלי
כי הכותבים התעשתו על עצמם ושרפו את כל העותקים שהיו לסדרה המזעזעת הזאת