8 תשובות
בגדול זה אסור אם יקרה לך משהו ותעבדי בלי היתר חבל :(
את צריכה ללכת למשקית תש את יכולה לפתוח גם בקלות דרך התש בדיגיטל
שואל השאלה:
ולא יעשו לי כלום עם זה שאני אעבוד בלי אישור? כאילו משפט או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף לוקח להם שנים לתת לי משהו
אני בכלל חודש וחצי מחכה לקבן ויהיה לי רק עוד שבועיים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני טבחית והבנתי שלטבחים יש היתר כזה מראש לא?
אנונימית
שואל השאלה:
איך מבקשים את זה
ואם לא יקרה לי כלום אז זה בסדר? כאילו ביקשו ממני לעזור ובאלי ויקח זמן עד שאוציא אישור
אנונימית
את צריכה אישור עבודה כדי לעבוד כן
היתר עבודה זה ביטוח שהצבא עושה עלייך
אם יקרה לך משהו זה יהיה תחת אחריותך ולא שווה לך
כדאי מאוד לפתוח היתר עבודה בדרכ מי שרוצה לעבוד מאשרים לו
כן יעלו אותך למשפט ברגע שמגלים וזה ריתוק וחבל להסתבך, אל תעשי את זה. במיוחד כשאת רק חודש במערכת.
תבקשי ממשקית ת"ש היתר עבודה, אל תסתבכי :)
יש הבדל בין קבן להיתר עבודה
אני גם מחכה חודשיים לקבן
אם את טבחית לפי זכרוני את לא חייבת להוכיח מצוקה כלכלית אל תתפסי אותי במילה רק פשוט להחתיפ את המעסיק אבל עדיף שתשאלי את המשקית שלך בכל מקרה
את עושה שבוע שבוע?

מי פטור מהוכחת מצוקה כלכלית?

חיילים אשר משרתים ברמת פעילות א' ומעלה.
עובדי משמרות בתפקידי טבחות, אבטחת מתקנים, כבאים, עובדים כלליים המשרתים כטבחים במטבח, נהגי סיור, משגיחי כשרות.
זכאי תשלומי משפחה/ אחים של זכאי תשלומי משפחה/ חיילים בודדים.
חיילי חובה מעל גיל 24.
עתודאים בשירות חובה מעל גיל 22 - הבקשה תבחן בהתאם לאופי השירות וצורכי המערכת.
חיילים המשתייכים לאוכלוסיית הביי"נישים (בזמן השל"ת בלבד).
חיילים המגישים בקשה להיתר עבודה עבור תקופת החפש"ש בלבד.


אתר צהל


כן פשוט להחתים את המעסיק לתת למשקית שתחתים את המפקד שלך ומפקד בסיס ויש לך היתר