8 תשובות
הדלת של הבית או של חדר? אם חדר אני עוד איכשהו מבין אבל בית למה צריך לדפוק? זה סתם יעיר את כולם ואת גרה שם למה שתדפקי?

בלי קשר, הורים זה דבר די חסר היגיון אז אני מזדהה עם הרעיון
תגידי לו להרגיע עם הערק
לא מוצדק
אבל כנראה שהם נבהלו או משהו, יעבור להם אל תקחי את זה רציני. בפעם הבאה תדפקי בדלת שלא יחפשו על מה לריב איתך
כן אני כל כך מזדהה ההורים שלי כל חנוכה לא הסכימו לי לצאת מהבית חוץ מפעם אחת... הפסדתי שבוע של מכון... עכשיו הם לא נותנים לי לשחק/לצאת כמעט ולהישאר ער אחרי 12 בלילה...
אני מחכה לגיל שמונה עשרה מנסה לעוף מהבית כמה שיותר מהר לחיות בחוקים שלי כי כרגע אני לא חי אני פשוט מתקיים
^^אצלי אם אני לא אקשיב להם ואנסה לצאת בכל מקרה זה יעלה לי במשהו שחשוב לי... או שייקחו לי את הטלפון/מחשב או שיבטלו לי את המנוי למכון וכאלה
יכולים להעיר לך על זה אבל לא לצעוק עלייך ולעניש אותך
כנראה הם עשו משהו שעדיף שלא היית רואה
ממש לא מוצדק .
כנראה הם עושים דברים שהם לא רוצים שתראי/תדעי מזה ....
ואני במקומך , אין דבר כזה "לא הסכימו לי לצאת מהבית" אי אפשר למונע ממך לצאת מהבית באלך לצאת צאי אי אפשר לכלוא
שואל השאלה:
^^ הם לגמרי יכולים למנוע ממני את זה. אני כיתה י ואם ההורים לי אומרים לי שאני לא יוצאת אני לא יכולה פשוט לצאת. אני באחריותם עד 18
אנונימית