11 תשובות
אתה לא מתנשא אתה מוזר
אלא אם כן זה זיבן זיבן ואז אתה גבר
אין קשר איזה מוזר
זו לא התנשאות, זה טעם אחר (סתם מוזרים)
כי הם לא מבינים כמה מדהים זה שירים בגרמנית.
חסרי תרבות, אפשר לקרוא לזה.
ראמשטיין>>>>
חסרי תרבות, אפשר לקרוא לזה.
ראמשטיין>>>>
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
ככה הם חושבים? בטוח???
אני גרמנייה ושומעת שירים בגרמנית אין קשר,אתה לא מתנשא הכל טוב :)
אממ
זה סתם רושם ראשוני....
אם זה הסגנון שאתה אוהב, תשמע אותם.
אני שומעת קייפופ (מוזיקת פופ בקוראנית)
ואנשים חושבים שזה יותר ווירדו ומוזר..
אני פשוט מתעלמת ואומרת להם שלא ביקשתי את דעתם ושאני סבבה.
זה סתם רושם ראשוני....
אם זה הסגנון שאתה אוהב, תשמע אותם.
אני שומעת קייפופ (מוזיקת פופ בקוראנית)
ואנשים חושבים שזה יותר ווירדו ומוזר..
אני פשוט מתעלמת ואומרת להם שלא ביקשתי את דעתם ושאני סבבה.
גם אני מקשיבה לכמה שירים בגרמנית לול זה לא מתנשא...ראמסטיין אחלה להקה
זה ממש לא מתנשא תשמע מה שבא לך
גם אני שומע לפעמים בגרמנית, זו שפה ממש יפה
גם אני שומע לפעמים בגרמנית, זו שפה ממש יפה
באותו הנושא: