5 תשובות
שואל השאלה:
מבאס אותי שעכשיו שנהיה חשוך היא הציעה..
מבאס אותי שעכשיו שנהיה חשוך היא הציעה..
אנונימית
שמעי לצאת מהבית קצת זה טוב במיוחד שאת לא יוצאת הרבה אבל אם את מרגישה שאת באמת אין לך כוח לצאת ואת מעדיפה לעשות משהו בבית תשאלי בבית
כן למה לא תצאי קצת מהבית זה טוב
לדעתי תלכי
שואל השאלה:
הציעה*
הציעה*
אנונימית
באותו הנושא: