7 תשובות
סוויט לייק קנדי
ארי
ארי
האמת שהבשמים שלה ממש מסריחים
בעיניי למונלייט, ארי וקלאוד יש את הריח הכי טוב
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
מניסיון אישי חברה שלי רצתה את קלאוד וראמ ,אני חושבת שאלו הבשמים עם הריחות הכי בייסיק וטובים
הבשמים שלה ממש לא מסריחים.
תגיד מסריח על הביוב כי זה באמת משהו מסריח!!!
תגיד מסריח על הביוב כי זה באמת משהו מסריח!!!
moonlight ו-sweet like candy מושלמים :) ממש אהבתי את הריח.
באותו הנושא: