8 תשובות
עדיף כבר שיחה טלפונית אבל זה אפשרי
עדיף לדבר פנים מול פנים
עדיף פנים מול פנים
תגידי פנים מול פנים. שנה וחצי זאת כבר תקופה ואת גם ככה צריכה לתת למעסיק להתכונן מספר משמרות (אלא אם הוא משחרר אותך לפני), אז את עוד תראי אותו.. תעשי את זה באופן מכבד
תגיד לו פנים מול פנים, הודעה זה סתם מוזר.
כן זה בסדר בהודעה
או פשוט במשמרת הבאה שלך
או פשוט במשמרת הבאה שלך
עדיף להתקשר לדבר כזה
טכנית את יכולה להגיד לו פנים מול פנים, אבל כחוק את מחוייבת להגיש את זה גם בכתב, עם תאריך ההודעה, מתי את מסיימת לעבוד, וחודש לפני.
באותו הנושא: