7 תשובות
לא הבנתי כל כך למה אתה מתכוון אבל אתה צריך לבדוק מה הייתה האנרגייה בהתחלה ומה היא הייתה בסוף ואז אתה עושה הפרש ביניהם וזה כמה ג'אול הומר לאנרגייה אחרת
שואל השאלה:
יש לי עוד שאלה שלא הבנתי, הסברתי אותה יותר טוב אתה יכול לענות לי עליה גם? (העלתי אותה)
יש לי עוד שאלה שלא הבנתי, הסברתי אותה יותר טוב אתה יכול לענות לי עליה גם? (העלתי אותה)
אממ כן בכיף אבל אני לא מוצאת אותה
אתה יכול אולי לשלוח אותה כאן?
אתה יכול אולי לשלוח אותה כאן?
שואל השאלה:
איך אני יכולה לחשב את אנרגיית התנועה אם לא נתונה לי המהירות?
איך אני יכולה לחשב את אנרגיית התנועה אם לא נתונה לי המהירות?
שואל השאלה:
לדוגמא מראים לי רכבת הרים נותנים לי נקודה אומרים לי את המסה וגובה ואומרים לי לחשב את התנועה אבל לא אומרים את המהירות, המהירות היא 0? איך אני מחשבת את זה?
לדוגמא מראים לי רכבת הרים נותנים לי נקודה אומרים לי את המסה וגובה ואומרים לי לחשב את התנועה אבל לא אומרים את המהירות, המהירות היא 0? איך אני מחשבת את זה?
אם נתון לך שזאת הנקודה הכי גבוהה אז את צריכה לחשב את אנרגיית הגובה ואז בהמשך היא מומרת לאנרגיית תנועה, כי בנקודה הכי גבוהה שאליה הגוף יכול להגיע אין א. תנועה והכל גובה
שואל השאלה:
אם יש ארבע נקודות אומרים לי שבנקודה ב רבע מהאנרגיה הכללית מומרת לאנרגיית חום ובנקודה ג שליש מהאנרגיה הכללית מומרת לאנרגיית חום ואומרים לי לחשב את נקודה ג (נקודה ג היא לא הכי למעלה ולא הכי למטה ואין לי מהירות, אז איך אני מחשבת אותה?)
אם יש ארבע נקודות אומרים לי שבנקודה ב רבע מהאנרגיה הכללית מומרת לאנרגיית חום ובנקודה ג שליש מהאנרגיה הכללית מומרת לאנרגיית חום ואומרים לי לחשב את נקודה ג (נקודה ג היא לא הכי למעלה ולא הכי למטה ואין לי מהירות, אז איך אני מחשבת אותה?)
באותו הנושא: