11 תשובות
לא היה לי עדיין
לא היה לי עדיין חבר
בגיל 2 התחתנתי בגן
15
היה לי בגיל 12
מתחרטת על זה
מתחרטת על זה
10 נראלי אבל עשו לנו לחץ חברתי
14 לפני שנה וחודשיים כזה
אבל נפרדנו כי לא באמת מצאתי משהו בזוגיות
זה היה נראה כיף אז רציתי גם אבל לא באמת הייתי מוכנה או משהו
אבל נפרדנו כי לא באמת מצאתי משהו בזוגיות
זה היה נראה כיף אז רציתי גם אבל לא באמת הייתי מוכנה או משהו
14
לא היה לי עדיין
שואל השאלה:
תודה שעניתם :)
תודה שעניתם :)
באותו הנושא: