8 תשובות
למה לא מכבד?
כן
לדעתי אין אם זה בעיה כי דגל ישראל הוא סמל לאומי ולא דתי (הוא במקור כמובן מבוסס דת אבל היום הוא כבר יותר סממן לאומי)
לא, זה ממש בסדר
למה לא?
מה לא מכבד בזה?
אין בעיה, גם עושים את זה בעוד מדינות.
האמת שמבחינת תדמית אנחנו לא במצב נהדר בעולם, אם נהיה גם הומופובים בפומבי ישחטו אותנו.