8 תשובות
שואל השאלה:
שלומית
אנונימית
אוי שלומית לא אהבתי אותם .
אני הייתי בשיל"ה הם היו מדהימים.
אם את מאיזור חיפה והקריות אז יכולה לתת לך את המספר של הרכזת שהייתה לי שסידרה לי מקום שירות מדהים.
בכללי גם הרכזות שם נחמדות אז את יכולה לנסות לפנות גם אליהם
גם באינסטגרם הם מפרסמים מקומות שירות אולי משהו יעניין אותך
שואל השאלה:
כן אני מהקריות, תוכלי לתת לי את המספר.
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי
איזו עמותה זו?
שואל השאלה:
דיברתי, כל הזמן מעבירים אותי לרכזת אחרות.
אנונימית
תפני אליהם שוב , דיברת עם רכזת?