התחברות הרשמה

מחר בכתיבה במודל גי שכחתי מתי צריך לשים פסיקים מישהו זוכר ?

9 בינואר 2023, 21:16
בגרות באנגליתבחינות בגרותסיפורים    
תשובה אחת
מה
פסיקים אחי
אנונימי
באותו הנושא:
במודל E מורידים יותר נקודות על שאלות כתיבה מאשר אמריקאיות?
יש השנה בבגרות באנגלית במודל G כתיבה דו צדדית?
איזה כתיבה לדעתכם תהיה מחר במודל G?
במודל g שהיה בכתיבה היה צריך לכתוב את התלמיד באופן אישי?או בכלליות?
איזה סוג של חיבור יכולים להיות בכתיבה במודל G השנה באנגלית?
במודל G בכתיבה ...
שאלה קצת מטומטמת אבל שכחתי מה צריך לשים בתיק בית ספר
במודל C אם מה כדאי להתחיל עם קטע כתיבה או עם האנסין?
במודל G שניה בכתיבה
מישהו שיודע איזה נושאים יכולים להיות בבגרות מודל c בכתיבה??פליז עזרה זה מחר
במטלת כתיבה באנגלית מודל g צריך לרשום שלוש או 2 טענות?