9 תשובות
בתכלס של התכלס כן
כן. בהבטחה.
יכולה אבל עבודה קשה הרבה יותר
שני ההורים שלי בלי בגרויות והם מתחננים שאני אעשה בגרויות כי הם אומרים שזה פשוט כפית זהב ...(אבא שלי מנהל פרוייקט במיקורוספט ואמא שלי עצמאית אז זאת הוכחה שזה אפשרי...)
שואל השאלה:
מה הקשר אמלה
אצא שלי עשתה בגרות מלאה תואר ראשון ושמי היא מורה ומרוויחה שכר מינימום סו וואט
למה שאני יעשה את כל זה אם אני יכולה לא לעשות את כל זה ולקבל אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אם אני כן יעשה זה יהיה רק בשביל להגיד יש לי תעודת בגרות כי יש תפיסה לגביה
אנונימית
כי העבודה פשוט קשה יותר
את יכולה לעשות אותו דבר אם ובלי בגרות אבל בגרות זה קפיצה בדרך
כן, הצלחה בחיים לא קשורה לבגרות.
הבגרות עוזרת לפתוח דלתות, זה קו פתיחה טוב ללא מעט תחומים.
הסוד להצלחה זה ללמוד, לא משנה מה פשוט ללמוד (לא משנה במה עוסקים, צריך ללמוד את התחום בדרך כזו או אחרת)
למה זה חשוב? שזה קו פתיחה שיש לרוב האנשים.