14 תשובות
עשיתם שיחת וידיאו?
אנונימי
ואיי אמאל'ה
אני גם יוצאת לדייט עם בחור שאני לא מכירה בכלל ממש עוד מעט
ויש לי את אותו לחץ
אבל מנסיונות קודמים, הלחץ הוא ברבע שעה הראשונה ואחכ זה יורד לאט לאט...
שואל השאלה:
לא עשינו שיחת וידיאו קבענו אבל במקום ציבורי ואנחנו ניפגש שם
אנונימית
שואל השאלה:
איזה כיף תהני!!! אמן שילך לך טוב!
אנונימית
ממליץ קודם לדרוש שיחת וידאו ^
כלל חובה.
שואל השאלה:
מרגיש לי מביך שיחת וידיאו אבל אנחנו עוקבים אחד אחרי השני באינסטגרם והוא שלח לי סלפי והוא לא נראה כמו מישהו מזוייף
אנונימית
שואל השאלה:
עברנו לדבר באינסטגרם כאילו
אנונימית
כן, אבל עדיין רצוי. למרות שזה מביך.
תמונה תמיד אפשר לזייף לצערי.
שואל השאלה:
שמע, בכל דבר יש סכנות. אם אני לא מצאתי עדיין את הבן אדם המתאים לי והכרתי באפליקציה מישהו שהוא בול בראש שלי, אפשר לצמצם את הסכנה מה שנקרא, בכך שהוא לא יאסוף אותי מהבית ואני אפגש איתו במקום ציבורי.
אנונימית
אומנם לא הכרתי את בן זוגי מאפליקצית הכרויות אבל זה לא משנה כי חיים פעם אחת אם זה לא הולך הכל טוב לא צריך להתעמק בזה פשוט להצשיך עד שתמצאי מישהו שאיתו זה הולך, לא חייב להתקע על כל בן אדם שולי בחיים שלך
אם יזמתם פגישה, כנראה יש סיבה. לא ?
תהיי קלילה , ותזרמי גם אם לא יתאים תמיד אפשר להיפרד. חשיבה על איך ולמה, לא תעזור -אלה רק תזיק . תהיי את ותראי איך יהיה.
שואל השאלה:
ok cupid
אנונימית
תלוי איזה אפליקציה?
אנונימי
איזה תגובות קיצוניות תקשיבי,
מה זה כלל ברזל וידיאו ומה זה לא להפגש עם אנשים מהאפליקציה לזה זה נועד
קיצר
עזבי
מנסיון הכל יהיה בסדר, אני בעד לדבר בטלפון לפני ולוודא שהבחור תקין ויש כימיה ולשאול שאלות קריטיות שאין לך ספק שעל זה תשללי ואז תפגשו
כן אם את מתחת ל18 הייתי פחות ממליצה
למרות שזה לא חוקי אבל אני יודעת מה זה להיות מתחת לגיל הזה ולרצות עדין לעקוף תחוקים ולהרשם לשם
אבל באמת תהיי בטוחה סמכי על האינטואציה שלך אם משהו מרגיש לא בסדר אל תתביישי לחתוך בכל שלב.