6 תשובות
לא
לא
גברים תמיד עושים את זה הם אף פעם לא כותבים עם סימן שאלה זה לא אומר שהם לא רוצים אותך
כל הגברים עושים את זה
גברים תמיד עושים את זה הם אף פעם לא כותבים עם סימן שאלה זה לא אומר שהם לא רוצים אותך
כל הגברים עושים את זה
זה אותו דבר כמו עם
די נו זה משהו דבילי לפסול על משהו כזה יש כאלה שמחשיבים את זה כמו פיסוק ומתעלמים
את יכולה להחזיר גם בסימני שאלה תמיד ואז הם אולי הם גם יתחילו להשתמש
לא, זה כמו לפסול על זה שהוא לא מבדיל בין אם לעם ולא משתמש באותיות איתן כמו שצריך
באותו הנושא: