התחברות
הרשמה
היום עשיתי טסט ב9:30, מתי אני בערך אמור לקבל תשובה?
10 בינואר 2023, 13:06
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
נהיגה
3 תשובות
בשעה הקורבה
ת
תברחו מ-מני
עוד משהו כמו חצי שעה-שעה
מ
מארק סלואן מקסטימי בשבילכם
בצהריים כזה לא יודע אצל אח שלי זה היה ככה
.
.Elior
באותו הנושא:
ביום חמישי עשיתי מבחן מעשי אמצע מתי אני אמור לקבל תשובה בערך אם עברתי או לא?
אם עשיתי טסט ב9:45 מתי אני אמורה לקבל תשובה?
עשיתי היום טסט ב3, מתי בערך אני אמורה לקבל תשובה מישהו יודע ?
עשיתי לפני שעתיים טסט מתי אני אמורה לקבל תשובה?
עשיתי ראיון למדא בראשון מתי אני אמורה לקבל תשובה ואיפה
אם ביום חמישי יש לי טסט בשעה 15:00 מתי אני אמורה לקבל תשובה בערך?
אם עשיתי היום בדיקת קורונה בערך בשעה 13:00 מתי אמור להגיע תשובות?
היי, עשיתי ראיון למקצועות המחשב אתמול תוך כמה זמן אני אמורה לקבל תשובה?
אם עשיתי בדיקת קורונה במתחם פיקוד העורף איך אני אמורה לקבל תשובה?
עשיתי היום טסט ב9:30 מתי בערך אמורה לקבל תשובות?
עשיתי טסט ב15 מתי אני אמורה לקבל תשובה?