המחנכת שלי היא גם המורה לספרות בתטריך ה29.12 היא נתנה לכיתה עבודה להגשה ולא אמרה עד מתי ואני לא הייתי כל השבןע ההוא ןשלחו לי את השאלות. אתמול היא אומרת בכיתב להגיש לה עד יום חמישי שזה עוד יומיים בקושי ולא הבנתי כלום ולא עשיתי כלןם.. לא יכןלתי לעשות שבוע שעבר כי היו לי גם מתכונות.. זה בסדר לבקש ממנה הארכה? מה לכתוב לה? עדיף היום לבקש או מחר שלא יהיה בדרה ה90 גם..