8 תשובות
שואל השאלה:
זה לא הרס לך את הריסים?
זה לא הרס לך את הריסים?
אנונימית
שואל השאלה:
אוי לא
אחרי כמה זמן ראית שהם נהרסו?
אוי לא
אחרי כמה זמן ראית שהם נהרסו?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
אנונימית
כמה חברות שלי עשו ואיזה חודשיים או קצת יותר אחרי התחילו לנשור להן ריסים
שואל השאלה:
דיי נו
דיי נו
אנונימית
אבל תשאלי עוד אני אז רציתי לעשות וירד לי מזה רצח
שואל השאלה:
לא מכירה אף אחת שעשתה
אבל אני אשאל ממש כל אחת
תודהה
לא מכירה אף אחת שעשתה
אבל אני אשאל ממש כל אחת
תודהה
אנונימית
אנמ וושה כבר קבוע במשך תקופה (פעם בחודש וחצי בערך, בעיקרון בהתחלה זה יורד יותר מהר ולאט לאט זה נשאר עוד)
הריסים שלי במצב סבבה, הן לא נושרות או משהו
וזה באמת כל כך משדרג ומוסיף לפנים, ומעבר לזה באמת חוסך זמןן
אני חושבת שאם עושים אצל מישהי טובה והחומרים איכותיים וטובים אין סיבה שזה יהרוס את הריסים.
הריסים שלי במצב סבבה, הן לא נושרות או משהו
וזה באמת כל כך משדרג ומוסיף לפנים, ומעבר לזה באמת חוסך זמןן
אני חושבת שאם עושים אצל מישהי טובה והחומרים איכותיים וטובים אין סיבה שזה יהרוס את הריסים.
באותו הנושא: