14 תשובות
לאיידס
שס כמובן
אנונימית
לליכוד
לאיידס
שואל השאלה:
יש עתיד
יש עתיד
אנונימי
^^אין לך אפילו זכות בחירה
כתוב שאתה בן 12 :)
לפיד
לגנץ
בן גביר
אנונימי
ליכוד
אנונימי
לליכוד
בן גביר
הצבעתי ט ובאמת כשאני רואה את מה שהם עושים בממשלה החדשה אני "עומד מאחורי זה"(בכללי "עומד על זה") למרות שאני מצפה אולי ליותר אבל אולי בהמשך...
ולא רק שהצבעתי להם זה (מילא הייתי רק מצביע להם) גם שכנעתי מלא להצביע להם אחת שטענה שלא רצתה להצביע אחרת שרצתה להצביע ליכוד אחרים שרצו להצביע שס ויהדות התורה ניסיתי לשכנע שמאלנים לא להצביע ואולי להצביע לימין(גם באתר וגם במציאות ואולי שכנעתי לא מעט שאמרו לי שיצביעו וגם אחרי אמרו שהצביעו)
ולא רק שהצבעתי להם זה (מילא הייתי רק מצביע להם) גם שכנעתי מלא להצביע להם אחת שטענה שלא רצתה להצביע אחרת שרצתה להצביע ליכוד אחרים שרצו להצביע שס ויהדות התורה ניסיתי לשכנע שמאלנים לא להצביע ואולי להצביע לימין(גם באתר וגם במציאות ואולי שכנעתי לא מעט שאמרו לי שיצביעו וגם אחרי אמרו שהצביעו)
באותו הנושא: