התחברות
הרשמה
היינו בקטע ודיברנו במשך חודש, לא קרה כלום וניתקנו קשר
זה בסדר אם אחריי ככ הרבה זמן אשלח לו הודעה? אבדוק מה איתו והכל? בקטע ידידותי כמובן
12 בינואר 2023, 11:31
הודעות
ניתוק קשרים
ידידות
התייעצות
2 תשובות
שלחי לו הודעה זה בסדר גמור.
ח
חמודים שלי אתם
כן
ס
סנופי דוגי
באותו הנושא:
אני מדברת עם מישהי כבר במשך חודש בקטע רומנטי
יש איזה ילד (היינו ידידים בקטע עד שבועות) כי דיברנו וזה...ואז
יש מישהו שאני מדברת איתו ודיברנו במשך חודשיים(לא בקטע רומנטי)
היינו בקטע במשך כמעט חצי שנה
היה מישהו שדיברנו במשך חודשיים בקטע ידידותי לחלוטין ובאיזשהו שלב הפסקנו לדבר- למעלה מחצי שנה.
הכרתי בעבר מישהי באינסטגרם ודיברנו במשך 8 חודשים
זה הגיוני שאני שבורת לב כבר במשך 4 חודשים למרות שהייתי איתו 3 חודשים?(היינו בקטע 4 חודשים לפני שרשמית היינו יחד)
אם אני מדברת עם מישהו במשך שלוש חודשים וחצי בקטע רומנטי אנחנו זוג או בקטע עדיין?
אתמול רשמתי למישהו שאני והוא היינו בקטע ורשמתי לו אחרי שלא דיברנו מלא זמן
הכרתי פה מישהי ודיברנו בקטע רומנטי חודשים וחצי
אני והאקס היינו במשך שנתיים יחד ולפני שבוע דיברנו ואז יום ראשון הפסקנו לדבר?