2 תשובות
ממש לא.
רק המסמכים של המשתמש הראשי ימחקו (אם תבחר בכך)
כשאתה מוחק משתמש זה שואל אותך אם למחוק גם קבצי משתמש ומסמכים.
זה לא יפגע כלל במשתמש השני.
רק המסמכים של המשתמש הראשי ימחקו (אם תבחר בכך)
כשאתה מוחק משתמש זה שואל אותך אם למחוק גם קבצי משתמש ומסמכים.
זה לא יפגע כלל במשתמש השני.
רק שים לב שלמשתמש השני אתה נותן זכויות מנהל administrator
לפני שאתה מוחק את הראשי
לפני שאתה מוחק את הראשי
באותו הנושא: