3 תשובות
לי השחיר קצת, לא ברמה כמו של טופטן או חנויות פחות איכותיות אבל לא נשאר באותו צבע
אני הזמנתי כסף בהתחלה זה היה כסף בוהק כזה כמו באתר ואחרי חודש זה עדיין כסף אבל לא בוהק ככ אבל יפה עדיין
אנונימית
לי לא השחיר הוא עדיין מהמם
באותו הנושא: