10 תשובות
כמה זמן לא קיבלת?
אין לך מושג על מה את מדברת
שואל השאלה:
לאלא אני קיבלתי פעם אבל איבדתי אותו ומאז לא קיבלתי שנה וחצי
אנונימית
הלכת לרופאת נשים לבדוק?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
שנה וחצי זה מלא אולי עדיף ללכת לאיפה שכאילו מדברים וזה והם עוזרים תגידי לאמא שלך
אם לא קיבלת אף פעם זה אולי מאחר בגלל הגנים
אבל תנסי ללכת לרופאת לבדוק כי זה לא הגיוני
שואל השאלה:
ומזאת אומרת אני לא יודעת על מה אני מדברת
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי שנה וחצי
אנונימית