13 תשובות
4 פגישות
חודש בערך, 4 5 פגישות
6 פגישות בערך
רק אחרי שנה
אנונימית
עדיין לא מרגישה בנוח ואני איתה מיוני אני חושבת שזה עניין של חיבור וכימיה
אנונימית
לא דווקא^
יש אנשים שלוקח להם יותר זמן להפתח
אני הרגשתי חיבור מההתחלה ובכל זאת לקח לי זמן כי באתי עם המון בעיות אמון
יש אנשים שלוקח להם יותר זמן להפתח
אני הרגשתי חיבור מההתחלה ובכל זאת לקח לי זמן כי באתי עם המון בעיות אמון
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה את לא מחליפה? הייתי כמה פעמים ואני כבר מרגישה יחיסת בנוח
אז למה את לא מחליפה? הייתי כמה פעמים ואני כבר מרגישה יחיסת בנוח
אנונימית
אני?
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן
כןכן
אנונימית
למה להחליף? טוב לי איתה, יש לי איתה חיבור מעולה. לגיטימי שלוקח זמן להפתח- לקח לי שנה ועכשיו אני ממש תפתחת איתה. בניית אמון הוא חלק לא פחות חשוב מהתהליך. וככל שהוא יותר איטי הוא נבנה מהיסודות
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי
הבנתי
אנונימית
אני הולכת אליו מגיל 4, ובגיל הזה די הרגשתי בטוחה עם כל מבוגר, אבל כן יש כמה דברים מאוד אישיים שאני לא מספרת לו ואחרים יודעים עליהם.
בערך לאחר שלוש חודשים
אבל אני עדיין לא לגמרי מרגישה בנוח
אבל אני עדיין לא לגמרי מרגישה בנוח
באותו הנושא: