6 תשובות
בתיכון מותר
אצלנו מותר כל עוד זה לא בשיעור זה לא אמור להיות בעיה אבל תלוי בבית ספר ואם יש חוק נגד זה אצלכם
אצלי מותר
אני הייתי מזמינה לפעמים אבל למדתי בפנימיה אז אני מניחה שזה קצת שונה
בוודאי, אני מזמין באופן קבוע.
אצלנו בחשיבה ובפנימייה אם תופסים אותך מעיפים אותך עד תחילת השבוע הבא, אבל זה כי זה ישיבה חרדית ואז הם בראש של 'לישיבה באים כדי ללמוד, לא כדי לאכול, ויש לך כבר אוכל בישיבה' וכשהאוכל לא אכיל הם אומרים 'אם הטעם של האוכל משנה לך, אז כנראה מעניין אותך עוד דברים בראש מלבד ללמוד, אז אין לך מה להישאר בישיבה'.
אבל סתם ככה במקומות אחרים- נראה לי שמותר
אבל סתם ככה במקומות אחרים- נראה לי שמותר
באותו הנושא: