5 תשובות
היה לי במומלצים במקרה ראיתי
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה לכולם על העזרות :)
אנונימית
שואל השאלה:
כי גם אין לנו עוקבים משותפים או משהו כזה.. ואם הוא ישאל מאיפה מצאתי את האינסטגרם שלו? מה אני אגיד?
אנונימית
חיים אף אחד לא חושב יותר מידי על וקב באינסטגרם פשוט תשלחי לא יהיה לו כזה אכפת
אנונימית
אני גם ככה ומה שאני מתאמנת עליו זה פשוט לספור 1,2,3 ולעשות את זה, בכל דבר. תקחי צאנס ולא רק בלשים עוקב למישהו. וכשחושבים על זה, זה רק עוקב באינסטגרם, אם הוא לא מחזיר לך פשוט תורידי. אבל תעשי את זה בשביל עצמך בלי לפחד.
אם הוא באמת יוריד לך עוקב את תביני שאת סתם מבזבזת את הזמן שלך ואולי זה יעזור לך להמשיך הלאה
אנונימית