22 תשובות
חברה שלי גם ככה כל מקום שיש בנות ואני שם היא רוצחת אותי
הרבה קשרים רעילים לא מתחילים ישירות מהדייט הראשון .
מישהו שהוא בעלך יכול ביום אחד להפוך למפלצת שלא הכרת ..החיים לא צפויים
אנונימי
אולי הקטע של ידיד טוב הרס לו את זה כי הרבה פעמים באינטרנט אומרים שאם יש לאישה ידיד טוב אז הוא יקח אותה מהגבר, כנראה השפיע
אנונימי
וההפך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא זה כל פעם שאנחנו עוברים ליד בן נגיד בבית הספר אז הוא מתחיל לחבק אותי ולנשק אותי כדי שיידעו שיש לי חבר
אנונימית
שואל השאלה:
הידיד גיי..
אנונימית
אולי הוא יודע משהו שאת לא? לא יודע מה הולך בראש דל אנשים.
אנונימי
זה כי הוא אוהב אותך ופוחד שיקרה משהו בעיניי זה חמוד אבל יכול להציק
שואל השאלה:
זה מה שמטריד אותי שהוא חושב יותר מידי
אנונימית
של
כן גם אומרים שידידים מתנהגים כמו גייז כדי להתחיל איתה אחר כך, אותו דבר
אנונימי
שואל השאלה:
חמוד חמוד אבל הלכתי לזרוק את הזבל והוא ירד איתי
אנונימית
נכון אם זה ממש מפריע דברי איתו
שואל השאלה:
תקשיבי הילד גיי מגיל ממש רטן הוא התנהג כמו גיי ובכיתה ח בערך הוא כבר ממש נהיה גיי אני אומרת לך שזה לא הדבר
אנונימית
תרימי לו את הביטחון
הקנאה נובעת מחוסר ביטחון , הוא מרגיש מאויים
אנונימי
שואל השאלה:
שלא תחשבי שלא ניסיתי דיברתי איתו והוא אמר שאני *שלו* ושזה לא מתאים שאני אראה עוד בנים חוץ ממנו
אנונימית
שואל השאלה:
לבן אדם יש יותר מידי ביטחון אני אנסה אבל לא יודעת כל כך איך
אנונימית
מה אי אפשר לראות אבא ודודים, בעייתי..
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
כל מקום לגמרי
אנונימית
שואל השאלה:
שזה גורם לזה שאני לא יכולה ללכת לשום מקום שיש בו בנים בלעדיו..
אנונימית
מה הבעיה שהוא קנאי
אולי קרה משהו לאחרונה איתו? אם זה לא היה ככה לפני
אני חושבת שכדאי שתדברי איתו
לך יש את החיים שלך ולו יש את שלו, זה לא שאת בוגדת בו, או שקרה לו משהו עם הביטחון העצמי שלו או שקרה משהו באמון
לא בהכרח שזה קשור אלייך אבל לדעתי כדאי שתדברי איתו על זה הכי עדין