2 תשובות
זה תיאוריה זה רק עיניין של למידה ותרגול ולזכור.
היא צריכה להוריד אפליקציה ויש גם ספר שתקרא ותדע. היא מתביישת מיזה שהיר נחשלה זה הגיוני.
תגידי לה לתרגל מידי פעם
היא צריכה להוריד אפליקציה ויש גם ספר שתקרא ותדע. היא מתביישת מיזה שהיר נחשלה זה הגיוני.
תגידי לה לתרגל מידי פעם
שואל השאלה:
תודה אבל זו לא השאלה שלי
תודה אבל זו לא השאלה שלי