התחברות הרשמה

זה הגיוני שאני פוסל נשים על זה שיש להן חבר הכי טוב?

לפני שיצאו עליי אני מסביר גם למה. הייתה לי חברה שהיה לה חבר הכי טוב. היינו שנתיים ומשהו ביחד אבל איכשהו גיליתי שהיא בוגדת בי איתו כבר מעל לשנה וחתכתי. זה קרה לפני חודשיים והתאוששתי אבל ממש מפחיד אותי שזה יקרה שוב. לגיטימי שבתקופה הזו אני פוסל על זה?
14 בינואר 2023, 17:53
חבר הכי טוב    
4 תשובות
כן. ישר כוח גבר
אבל גבר
לגמרי לגיטימי
כ
כברלא
בטח
ש
שורש כ.ס.ת
לא
s
sheiz
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני גבר סטרייט לחלוטין שמדי פעם אוהב ללבוש בגדי נשים שאף אחד לא רואה?
הגיוני שאני פוסל אנשים על שמות?
הגיוני שאני פוסל אותה כי היא שמה חלב לפני קורנפלקס
זה הגיוני שאני כל כך אוהב נשים שאני מנשק להם תתחת?
זה נראה לכם הגיוני שאני עדיין מחכה בתור לרופא נשים מ10:20?
הגיוני שאני פוסל על ציפורניים ארוכות ברגליים למרות שלי יש
הגיוני שכל דבר שאני מציעה לחבר שלי לעשות הוא פוסל?
נשים זה הגיוני שאני שונאת ילדה בגלל זה או להפסיק לשנוא אותה?
הגיוני שהרופא נשים רשם לי גלולות לשנה שאני צריכה לקחת?