זה הגיוני שאני פוסל נשים על זה שיש להן חבר הכי טוב?
לפני שיצאו עליי אני מסביר גם למה. הייתה לי חברה שהיה לה חבר הכי טוב. היינו שנתיים ומשהו ביחד אבל איכשהו גיליתי שהיא בוגדת בי איתו כבר מעל לשנה וחתכתי. זה קרה לפני חודשיים והתאוששתי אבל ממש מפחיד אותי שזה יקרה שוב. לגיטימי שבתקופה הזו אני פוסל על זה?