10 תשובות
הרבה
שואל השאלה:
איזה כיף
אנונימי
וואו, מה עובר עליכם, אני באמת המומה. הם בסך הכול מביעים חוסר הסכמה עם המציאות, מה איזה כיף?
ואני מניחה שכמה עשרות
שואל השאלה:
עין תחת עין
אנונימי
אני מקווה שכמו בהפגנות של החרדים שיהיה באמת שיוויון במדינה הזאת
שואל השאלה:
ממש שוויון, לא עוצרים שם אף אחד, אתה אפילו לא יודע כמה דגלי אשף יש שם
אנונימי
כן מקווה שיטפלו בזה
לא חשבתי על זה מן הסתם הרבה