10 תשובות
וינר.
אנונימית
יותר טעים נקנקיות ללא מצפון
שואל השאלה:
אנונימית את חייבת להגיד לי מה ההבדל את היחידה אולי שראיתי שיודעת
^ פשוט לנקניקיות עוף יש טעם כזה
של עוף
טעם מוזר, אני גם לא אוהבת את הריח
אבל וינר לעומת זאת, זה מדהים.
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכל עכשיו וינר
רציתי לדעת את ההבדל אבל אוקי אם זה יותר טעים סבבה
^ בתיאבון!
אולי רק אני מרגישה את ההבדל, מי יודע
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
גם אני חושב שיש הבדל הוינר נשמע יותר טוב גם
^ מסכימה
אתה מרגיש ווינר כשאתה אוכל אותן
אנונימית
שואל השאלה:
רגע מה מה טעם ווינר או ווינר(מנצח)?
צ'יטוס בוטנים מתי אתה חוזר
אנונימית