10 תשובות
וינר.
אנונימית
יותר טעים נקנקיות ללא מצפון
שואל השאלה:
אנונימית את חייבת להגיד לי מה ההבדל את היחידה אולי שראיתי שיודעת
אנונימית את חייבת להגיד לי מה ההבדל את היחידה אולי שראיתי שיודעת
^ פשוט לנקניקיות עוף יש טעם כזה
של עוף
טעם מוזר, אני גם לא אוהבת את הריח
אבל וינר לעומת זאת, זה מדהים.
של עוף
טעם מוזר, אני גם לא אוהבת את הריח
אבל וינר לעומת זאת, זה מדהים.
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכל עכשיו וינר
רציתי לדעת את ההבדל אבל אוקי אם זה יותר טעים סבבה
אני אוכל עכשיו וינר
רציתי לדעת את ההבדל אבל אוקי אם זה יותר טעים סבבה
^ בתיאבון!
אולי רק אני מרגישה את ההבדל, מי יודע
אולי רק אני מרגישה את ההבדל, מי יודע
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!
גם אני חושב שיש הבדל הוינר נשמע יותר טוב גם
תודה!
גם אני חושב שיש הבדל הוינר נשמע יותר טוב גם
^ מסכימה
אתה מרגיש ווינר כשאתה אוכל אותן
אתה מרגיש ווינר כשאתה אוכל אותן
אנונימית
שואל השאלה:
רגע מה מה טעם ווינר או ווינר(מנצח)?
רגע מה מה טעם ווינר או ווינר(מנצח)?
צ'יטוס בוטנים מתי אתה חוזר
אנונימית
באותו הנושא: