5 תשובות
יכול להיות שאת עוד צעירה ולא בנויה לזה, אז אל תתחילי עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
^יכול להיות שזה סוג של חרדה ממערכות יחסים בעבר?
^יכול להיות שזה סוג של חרדה ממערכות יחסים בעבר?
אנונימית
כן גם יכול להיות, אנשים שנכוו ממערכת יחסים, מאוד קשה להם להתחיל מערכת יחסים חדשה חד משמעית
אנונימי
אולי סוג של חרדת נטישה כי כבר חווית דבר כזה ואת יודעת כמה זה קשה וכואב,הייתי ממליצה לך לתת לזמן לעשות את שלו,וברגע שיגיע מישהו שתרצי,אל תתני לפחד להשתלט.
אני חושבת שזה לא ממש תקין אבל יכול להיות שזה סוג של מערכת הגנה כי כבר נפגעת המון
המלצה שלי תקחי הפסקה מכל זה תאהבי את עצמך וברגע שהאחד שלך יבוא הוא יבוא
המלצה שלי תקחי הפסקה מכל זה תאהבי את עצמך וברגע שהאחד שלך יבוא הוא יבוא
באותו הנושא: