7 תשובות
שזה עובר שתתעודד בגלל זה :)
לא נורא זה כולה מבחן לפחות ניסית כל הכבוד על המאמץ או משהו בסגנון
לא נורא כל הכבוד שניסית
כל הכבוד , זה עובר וזה נהדר , לא נורא בפעם הבאה תצליחי יותר
תעשי מבחן חוזר
כל הכבוד על המאמץ
לפחות עברת
באותו הנושא: