4 תשובות
כן הגיוני, הורמונים וזה
שואל השאלה:
זה יכול לחזור מתישהו למצב הקודם?
אני פשוט לא יכולה לסבול את זה וכל הזמן אני עם מחליקים
אנונימית
אני חושבת שכן לאחותי חזר זה קרה לה גם
יאפ זה ממש הגיוני.
גם לי זה קרה לפני שנתיים בערך.
אני לא חושבת שזה יחזור כל כך... לי לא חזר