7 תשובות
בטח!
הלוואי והייתה לי חברה טובה כזו d:
הלוואי והייתה לי חברה טובה כזו d:
את הצעה הראשונה היא יותר מקורית ומושקעת
בטח, הייתי מאוד שמחה לקבל מתנה כזו!
כמובן שכן! איזו השקעה...
לגמרי זה גם מראה על חברות וגם מראה על יחס אישי מתנה מעולה
כןן:)
אלה
מאוד זה אחלה מתנה גם אני רוצה כזאת מתנה..
באותו הנושא: