11 תשובות
לא, היו מצפים ליותר
הייתי מרגישה שהדבר היחיד שטוב בי הוא המראה החיצוני
בסופו של דבר הייתי מרגישה יותר טוב עם עצמי אבל יופי זה לא הכל בחיים ואם את בן אדם חרא אז גם יהיו חקא אלייך
אנונימית
כן, רוב הבעיות שלי קשורות לאיך שאני נראית ואיך שאני נראית לדעתי
זה היה פותר לי הרבה דברים בחיים.
אני חושב שזאת שאלה ממש גדולה, כלומר את יכולה לקבל את המראה שלך פשוט כפי שאת, ותאמיני לי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד. גם אם יש איזשהו דוגמן - תמיד יגידו עליו שמשהו חסר. או דוגמנית, אותו הדבר
לקבל את המראה שלך זה רק עניין של זמן, ואני בטוח שכשתתחילי לקבל את עצמך כפי שאת את תרגישי הכי יפה שיש, לא משנה מה יהיה לאנשים להגיד כי תמיד יש להם מה להגיד
כן ברור כיאילו עם הייתי עכשיו שחר חיון הייתי מאושרת אבל בסופו של דבר הכול עניין של ביטחון עצמי גם עם תהיא הכי יפה בעולם זה לא אומ רג שתהי הכי מאושרת בעולם
יש אצלי ילדה בבית ספר ןאני לא מגזימה וקשה להוציא ממני מחמאות חחח אבל נשבעת שהיא אחת היפות ברמה של לדגמן ואני רואה אותה תמיד יושבת לבד בלי חברים ונראת חסרת ביטחון אז לא חושבת שזה קשור
יופי לא שווה לביטחון עצמי
אנונימית
לא אני חושבת שאני ממוצעת פלוס וזה מספיק לי ואני לא אוהבת תשומת לב וששופטים אותי לפי המראה שלי, ככה אף אחד כמעט לא מציק לי ומנסה להתחיל איתי כל הזמן ועוד נטו בגלל המראה ולא אופי
אנונימית
חד משמעית כן:(
לא רק הדברים שציינת
יופי מקבל יותר פריבילגיה וזה ידוע
אנונימית
חד משמעית שכן.
אנונימית