4 תשובות
לא מלמדים אותנו בכלל חה חה חה המורה בת 200 לא מתפקדת
אנונימית
שואל השאלה:
אני ב 5 יחידות נטו מסרטים וספרים
אני ב 5 יחידות נטו מסרטים וספרים
אנונימית
שואל השאלה:
כל החוקים האלה מבלבלים אותי וסתם גורמים לי להיכנס לסרטים
כל החוקים האלה מבלבלים אותי וסתם גורמים לי להיכנס לסרטים
אנונימית
את כ"כ צודקת,
ככה פשוט לא מלמדים אנגלית
צורת לימוד:ישנה,משעממת,מעייפת,כבדה
שוב ושוב מוכיחה עצמה כלא יעילה
זו גם סיבה למה שנאתי אנגלית
כי בכוח דוחפים לך יותר מדי זמנים,דקדוק,נוסחות,וסיפורים משעממים טיחו עם שנים (כאילו מלמדים היסטוריה בתוך האנגלית)
הדרך הכי טובה ללמוד כל שפה זה ע"י שמיעה ודיבור
זמנים ודקדוק אם אדם רוצה שילמד אח"כ
אבל שפה יש ללמוד ממש כמו ילד מאוד קטן שיונק את השפה
ולכן חובה לדבר כמה שיותר ולשמוע אנגלית
לא פלא שמסיימים בית-ספר ולא יודעים דברים בסיסיים ובטח שלא יודעים לדבר
מעבר לזה יש גם כאלה שלומדים באוניברסיטה תואר באנגלית ולא יודעים דברים בסיסיים
צריך להכניס לימוד של תכנים מעניינים,משהו שיגרה,משחקים,שירים אפילו כדי להביא לחוויית למידה אחרת
ככה פשוט לא מלמדים אנגלית
צורת לימוד:ישנה,משעממת,מעייפת,כבדה
שוב ושוב מוכיחה עצמה כלא יעילה
זו גם סיבה למה שנאתי אנגלית
כי בכוח דוחפים לך יותר מדי זמנים,דקדוק,נוסחות,וסיפורים משעממים טיחו עם שנים (כאילו מלמדים היסטוריה בתוך האנגלית)
הדרך הכי טובה ללמוד כל שפה זה ע"י שמיעה ודיבור
זמנים ודקדוק אם אדם רוצה שילמד אח"כ
אבל שפה יש ללמוד ממש כמו ילד מאוד קטן שיונק את השפה
ולכן חובה לדבר כמה שיותר ולשמוע אנגלית
לא פלא שמסיימים בית-ספר ולא יודעים דברים בסיסיים ובטח שלא יודעים לדבר
מעבר לזה יש גם כאלה שלומדים באוניברסיטה תואר באנגלית ולא יודעים דברים בסיסיים
צריך להכניס לימוד של תכנים מעניינים,משהו שיגרה,משחקים,שירים אפילו כדי להביא לחוויית למידה אחרת