7 תשובות
מקשיבים בשיעור
ציונים טובים לא באים סתם ככה מהאוויר, צריך להשקיע וכן לחרוש בשבילם
להיות בעניינים בשיעור ולעשות שיעורי בית
מקשיבים בשיעור בעיקר, עבודות וחילוק זמן נכון..
וללמוד מסיכומים
וללמוד מסיכומים
צריך להשקיע כדי לקבל ציונים גבוהים..
להקשיב בשיעורים ולעבור על הסיכומים פעם בשבועיים.
ולפני המבחן להתכונן בערב שלפני.
ואם אתה ממש רוצה ציון גבוה לתרגל את כל השאלות שקיבלת בתרגול כי יש מצב שהם יהיו במבחן.
ולפני המבחן להתכונן בערב שלפני.
ואם אתה ממש רוצה ציון גבוה לתרגל את כל השאלות שקיבלת בתרגול כי יש מצב שהם יהיו במבחן.
בכיתה ח בכלל לא הקשבתי בשיעורים או משהו פשוט לפני מבחנים תקחי כזה יומיים ללמוד את הסיכומים שהמורה תשלח ובאמת ביומיים האלה תשקיעי וילך לך טובב