7 תשובות
כן. ברור. תרגעי.
אם היית מתנשקת זה היה טיפה לא נורמלי... יש לך עד יב לפני שתצטרכי לשאול :)
כמובן
נשיקה ראשונה אמיתית שלי הייתה בכיתה יא
למה צריך להתנשק בכיתה ח
אנונימית
אחותי אני ביב ולא התנשקתי
אנונימית
ברור שזה נורמלי כיתה ח זה מוקדם
יא סיימ
אנונימית