8 תשובות
שואל השאלה:
^^הביאו לי במנילה וסימנתי את זה גבוה אז הביאו לי מיון
אנונימית
אז את יכולה לבןא מתי שאת רוצה
שואל השאלה:
(זה במחשב אז יהיה סיוט חחח)
אנונימית
שואל השאלה:
^^חברה שלי עשתה את המיון הזה לפני שבועיים והיא אמרה שאני יכולה מתי שאני רוצה, הם אמרו שזה מ - 8:00 עד 19:00 וזה ארבע שעות זאת אומרת שאני יכולה מתי שאני רוצה לא?
אנונימית
איך קיבלת מיונים לחיל האוויר?
מתי שאמרו לך. לא לפני ולא אחרי מדעתך
מתי שאת רוצה בין 8:00-19:00 אבל הם אומרים שעדיף להתחיל את זה עד 3 כי זה 4 שעות וזה פתוח עד 7
הייתי ממליצה לך להתחיל מוקדם יותר כדי שיהיה לך מענה טלפוני בשעות שתעשי את זה ואם יהיה לך תקלה תוכלי להתקשר
שואל השאלה:
כן עשיתי אתמול התחלתי מוקדם ממש את האמת וסיימתי את זה תוך שעתיים ארבעים
אנונימית
באותו הנושא: