5 תשובות
לא יודעת אצלנו פשוט נכנסו למגמה בלי לעשות כלום
אצל כל בית ספר זה שונה
אין
אנונימי
זו המגמה שלרוב מברניקים הולכים אליה
לא אמור להיות מסובך כי זה לא מגמה ראלית
אצלנו אין תנאים לזה