7 תשובות
לא.
אני אישית אוהב את הממשלה ולא אמחה נגדה
אבל תעשי מה שבא לך
כן
אני הולכת כל שבוע
כל מה שאנשים עושים פה בזמן האחרון זה להפגין..
שזה מותר מן הסתם ולגיטימי (כן, גם השמאלנים עם דגלי פלסטין), אבל סבלנות,הממשלה הנוכחית לא עשתה כלום בינתיים, רק מציעים רפורמות
לא.
אחלה ממשלה
על מה המינוסים אתם ואתן לא מסוגלים ומסוגלות לקבל דעה שונה משלכם?
זה חשוב מאוד