6 תשובות
כע אבל היא צריכה להיות מגרה
אנונימי
כן
חד משמעית כן
כן
אנונימית
תשמעי אם ישלך אומץ וואלה סחתיין יהיו שיאהבו ויהיו שלא ואת לא צריכה לחשוב על זה כי כל בן אומר שכן אוהבים כאילו כמעט כולם ואז כשמתחילים איתם אז הם לא אוהבים כאילו בנים זה עם מסובך אם את מתחילה עם בנים אז זה דבר לא רע בכלל תקשיבי אני מתחילה מלא פעמים עם בנים וזה דבר שהןא אמיץ ולגיטימי זה כמו שאני (אתן דוגמא עלי)ֶ אוהבת שמתחילים איתי זה כיף לי זה מעלה לי את האגו ואני אוהבת אבל יש בנות שלא יאהבו ככה זה גם בנים
פחות
באותו הנושא: